ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

قوامی جایگزین عزیزی شد؛

ریاست 23 روزه

اترک: براساس صورتجلسه فوق العاده مجمع نمایندگان خراسان شمالی، هادی قوامی رئیس مجمع نمایندگان این استان شد.

به گزارش اترک؛ نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته طی اقدامی قابل تأمل، عبدالرضا عزیزی رئیس دوره ای مجمع نمایندگان استان را پس از 23 روز از آغاز ریاستش تغییر داده و هادی قوامی را برای این سمت انتخاب کردند.

دلیل این اتفاق، اختلافات بین چهار نفر از نمایندگان استان با عبدالرضا عزیزی بود. اختلافاتی که گفته می‌شود از تک روی‌های عزیزی و عدم مشورت وی با سایر اعضا نشات گرفته و نهایتاً منجر به برگزاری جلسه فوق العاده مجمع نمایندگان خراسان شمالی و انتخاب رئیسی دیگر برای سال آخر مجمع نمایندگان استان شد.

علی قربانی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأیید این موضوع به ما گفت: رئیس مجمع نمایندگان استان باید سخنگوی نمایندگان و بازتاب دهنده نظرات مجمع باشد نه آنکه نظرات شخصی خودش را از قول مجمع منعکس کند.

وی افزود: متاسفانه ایشان برخلاف سایر نمایندگانی که ریاست مجمع را بر عهده داشتند، در همین مدت کوتاه بدون مشورت با اعضا، مکاتباتی را با دستگاه‌های مختلف از جانب خودش انجام داد و درواقع نظرات خودش را به نام مجمع در مکاتبات اعمال می‌کرد که مورد اعتراض ما بود و نهایتاً با تشکیل جلسه فوق العاده، هادی قوامی را به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان انتخاب کردیم.

گفته می‌شود یکی از موضوعاتی که سبب این اتفاق شده، مقصد سفر ریاست جمهوری به استان و نقطه آغاز این سفر است که منجر به اختلاف شده است. نمایندگان استان اعتقاد دارند از آنجایی که سفر سال گذشته رئیس جمهور به مرکز استان لغو شد و از این بابت به مردم استان بدهکار هستند، سفر در پیش روی ایشان نیز باید به مرکز استان باشد. نظری که عزیزی با آن مخالف بوده و اعتقاد دارد سفر رئیس جمهور باید از شیروان آغاز شود.

قربانی در پاسخ به این موضوع نیز گفت: معمولاً در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهور، دومین شهر پرجمعیت استان‌ها در کل کشور به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌شود. اما از آنجایی که سفر سال گذشته کاروان دولت به استان لغو شده و از این حیث به مردم بدهکار هستند، نظر ما این است تا این سفر به مرکز استان باشد. چراکه مورد وفاق همگان بوده و تاثیرات منفی نیز نخواهد داشت. اما عزیزی بر خلاف سایر نمایندگان با این موضوع مخالف است و کار خودش را می‌کند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه