ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شهردار بجنورد رفتنی شد؛

جست و جوی اعضای شورا برای جایگزین براتیان

اترک/ وحدانی: شهردار بجنورد که از شهریور ماه سال 96 برای دومین بار به این سمت منصوب شد به احتمال فراوان شهریور امسال بازنشست شده و جای خود را به شهردار جدید می‌دهد.

به گزارش اترک؛ با این حساب اعضای شورای شهر (درصورتی که خدمت براتیان تمدید نشود) باید به دنبال شهرداری جدید و کار بلد همانند وی باشند تا بتواند با خدمت رسانی صحیح، رضایت مردم را جلب کند.

در این رابطه گفت و گویی با ابراهیم امانی عضو شورای اسلامی شهر بجنورد داشتیم.

ابراهیم امانی گفت: روح‌الله براتیان شهردار بجنورد پس از 30 سال خدمت، استعفای رسمی خود را به شورای شهر اعلام کرد و طی دو جلسه شورای شهر مقرر شد تا زمان تکمیل سی سالگی خدمت براتیان، وی در پست خود باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه شهردار بجنورد مردادماه امسال بازنشسته می‌شود، اظهار کرد: براتیان پروژه‌های بسیار خوبی را برای پیشرفت بجنورد آغاز کرده و اکنون در حال اتمام آن است تا هر چه زودتر به بهره‌برداری رسیده و شهروندان از امکاناتی که شایسته آنان است برخوردار شوند.

امانی با اشاره به انتخاب شهردار جدید از دو طریق افزود: به 9 نفر عضو شورای شهر بجنورد اعلام شده تا هر کدام پنج گزینه برای سکانداری شهرداری معرفی کنند و اولویت با افراد دارای تجربه شهرداری و مدیریت شهری است که این گزینه‌های پس از معرفی، بررسی می‌شوند و اگر این طریق منجربه کسب نتیجه مطلوب نشد از طریق فراخوان عمومی اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: از طریق فراخوان، افرادی که برای تصدی مسئولیت شهرداری شهر بجنورد آمادگی و توانمندی دارند می‌توانند با ارائه کارنامه به شورای شهر، وارد این عرصه شوند.

عضو شورای شهر بجنورد گفت: پس از اتمام دوران خدمت شهردار فعلی بجنورد، هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام می‌کنیم و امیدواریم سکاندار جدید شهرداری نیز به بهترین نحو برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گام بردارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه