ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مبارزه با ملخ مراکشی در ۱۳۶۰ هکتار از مزارع استان

اترک: مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: عملیات مبارزه با ملخ مراکشی در سطح هزار و ۳۶۰ هکتار از مزارع کشاورزی استان انجام شد.

به گزارش اترک، محمد رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته عملیات مبارزه با این ملخ در سطح 6 هزار و ۹۰۰ هکتار انجام شده، افزود: پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری تا سطح ۱۰ هزار هکتار افزایش یابد.

وی گفت: این عملیات در شهرستان‌های مانه و سملقان در سطح هزار هکتار، بجنورد ۱۸۰ هکتار، شیروان ۱۱۰ هکتار و فاروج ۸۰ هکتار انجام شده است.

به گفته رضایی طی بازدیدهای دوره‌ای از کانون‌های آلودگی ملخ، اسفند سال گذشته خروج پوره‌های ملخ از داخل تخم‌ها مشاهده و عملیات کنترل ملخ از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان مانه و سملقان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط تابستان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون عملیات مبارزه با این آفت در سطحی افزون بر هزار و ۳۶۰ هکتار صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات به‌موقع و پیشگیرانه تاکنون خسارت آفت ملخ به باغات و مزارع استان وارد نشده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه