ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راه ۸ روستای استان بسته است

اترک: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیلاب دو شب گذشته سبب بسته شدن راه ارتباطی برخی روستاهای استان شده بود که هشت محور روستایی همچنان مسدود است.

به گزارش اترک، جواد نظری اظهار کرد: راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان مرزی راز و جرگلان و راه یک روستا در شهرستان مانه و سملقان به علت بارندگی‌ها و جاری شدن سیل بسته است.

وی با بیان اینکه بارش باران سبب آب‌گرفتگی منازل در برخی روستاهای استان شد، افزود: آب‌گرفتگی در چند منزل روستایی شهرستان‌های بجنورد و راز و جرگلان هم امدادگران جمعیت هلال احمر را به صحنه کشاند.

نظری گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان نسبت به تخلیه آب از منازل دچار حادثه اقدام کردند.

وی با بیان اینکه سیلاب دو شب گذشته در بخش‌های مختلف استان خسارت به بار آورد، اظهار کرد: سیلاب در شهرستان‌های مانه و سملقان، بجنورد و راز و جرگلان به بخش‌های مختلف راه، کشاورزی و تأسیسات زیربنایی آسیب رسانده است.

نظری گفت: هنوز رقم این خسارات مشخص نیست و کارشناسان مشغول بررسی وضعیت هستند.

گفتنی است، بارندگی‌های هفته گذشته در ۶ شهرستان استان، به بخش‌های مختلف خسارت وارد کرده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه