ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توزیع 50 تن گوشت بدون صف دراستان

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 50 تن گوشت منجمد گوساله بدون صف در استان جهت توزیع در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اترک، رضا فیروزه به توزیع گوشت در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین اشاره و اظهار کرد: توزیع به صورت روزانه در یک شهرستان بین بخشی از جمعیت آماری مدنظر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار و 278 کیلوگرم گوشت در سه روز گذشته در شهرستان‌های نامبرده توزیع شده است، افزود: در بجنورد سه هزار و 700 کیلوگرم، در اسفراین دوهزار و 350 کیلوگرم و در شیروان سه هزار و 228 کیلوگرم در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: توزیع گوشت در شهرستان مانه و سملقان نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف مدنظر برای دریافت گوشت یارانه‌ای شامل کمیته امداد، بهزیستی، کارگران تحت پوشش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و کارمندان با حقوق کمتر از ۲ میلیون تومان است.

فیروزه افزود: براساس جمعیت آماری تحت پوشش جامعه هدف و ظرفیت تناژ گوشت در دسترس، اولویت بندی توزیع، توسط معاونت بازرگانی برای شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌ها توزیع به صورت چرخشی و به بخشی از خانواده‌های جامعه هدف انجام می‌شود، زیرا مقدار گوشتی که هم اکنون در دسترس استان قرار دارد، پاسخگوی تمام جمعیت استان نیست.

وی بابیان اینکه مکاتبات برای دریافت سهمیه جدید گوشت برای استان دردستور کار قرار گرفته است، گفت: به ازای هر خانواده دو کیلوگرم گوشت منجمد گوساله با کیلویی 30 هزار و 400 تومان تحویل داده می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه