ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عدم تغییر در ترکیب شورای شهر بجنورد؛

علی‌البدل‌ها کت و شلوارها را آویزان کنند

یادداشت/ عقیلی

روز گذشته نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد در حالی برگزار شد که هیچ یک از اعضای شورای پنجم با هدف شرکت در انتخابات مجلس که اسفند امسال برگزار می‌شود از سمت خود استعفا نداده و به آرای مردم در زمان انتخابات احترام گذاشتند.

به گزارش اترک؛ علیرضا باغچقی، ابراهیم امانی و سید محسن موسوی سه عضو شورای شهر بجنورد هستند که شائبه استعفای آن‌ها با هدف شرکت در انتخابات مجلس از چند ماه قبل به نظر می‌رسید. اما علیرضا باغچقی طی همین روزها استعفایش از شورای شهر را قویاً رد کرده است. سید محسن موسوی نیز با توجه رأی گیری انجام شده جمنا در کانال مجازی‌اش اعلام کرد که از شرکت در انتخابات مجلس انصراف می‌دهد. ابراهیم امانی هم که جزو قدیمی‌های شورا به حساب می‌آید شاید برای شرکت در انتخابات مجلس مردد باشد اما به نقل از یک منبع موثق، اعضای شورای شهر یا حداقل ائتلافی که وی در آن قرار دارد موافق این کار نیستند و حمایتی از وی نمی‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند ائتلاف شکل گرفته مختص انتخابات شورای شهر بوده و باید به رأی مردم احترام گذاشت.

با این تفاسیر باید گفت هیچ یک از اعضای شورای اسلامی مرکز استان قصد استعفا از شورا را ندارند؛ اعضای علی البدل (مریم سهرابی، اعظم السادات افشین فر و جمشید عین بیگی) هم که شاید به این اتفاق برای ورود به شورا امید داشته باشند باید فکر موقعیت دیگری باشند و به اصطلاح کت و شلوارها و لباس‌های رسمی‌شان را را آویزان کنند تا موقعیت مناسب برای استفاده از آن‌ها فراهم شود.

البته باید اضافه کرد کم نبودند افرادی که از همین روزها با استعفایشان، برای شرکت در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کردند. اما هنوز برای انتشار اسامی زود است. مهلت استعفاهای انتخاباتی که تمام شد لیست را منتشر خواهیم کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه