ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز برداشت پیله در استان

اترک: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از آغاز برداشت پیله‌تر در استان خبر داد.

به گزارش اترک، علی مبارکی با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۶۰ جعبه بین نوغانداران استان توزیع شد، گفت: امسال پیله‌تر با قیمت هر کیلو ۸۵ هزار تومان از نوغانداران خریداری می‌شود.

وی افزود: امسال برای نخستین بار با ورود بخش خصوصی توزیع تخم نوغان به صورت رایگان انجام شد و دستگاه پیله خشک کنی نیز در شهرک صنعتی بیدک فعال است.

به گفته مبارکی، همچنین پارسال از اعتبارات سفر رهبری 11 میلیارد تومان برای توسعه توتستان‌ها و نوغانداری در شهرهای بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان هزینه شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۷ تُن پیله‌تر در استان تولید شد، افزود: پیش بینی می‌شود امسال با توجه به شرایط آب و هوایی ۱۵۰ تُن پیله‌تر تولید شود.

مبارکی با بیان اینکه راز و جرگلان با تولید سالانه حدود ۹ تُن پیله‌تر قطب تولید این محصول در استان محسوب می‌شود، گفت: امسال با تکمیل زنجیره تولید در این منطقه ارزش افزوده این محصول به نفع نوغانداران خواهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه