ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خسارت 600 میلیاردی سیل به کشاورزی استان

اترک: مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی از خسارت 643 میلیاردتومانی بخش کشاورزی در بازه زمانی 27 اسفندماه تا 25 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش اترک، عبدالله یوسفی با بیان اینکه بخش کشاورزی در تغییرات آب و هوایی استان متحمل خسارت 643 میلیارد تومانی شد اظهار کرد: سرمازدگی باغات انگور، گردو و بخش دیگری از سردرختی‌ها با خسارت 408 میلیارد تومانی بیشترین بخش را به خود اختصاص داده‌اند که حجم بالای آن در شیروان و فاروج است.

وی با اشاره به خسارات سیل در استان افزود: 167 میلیارد تومان از این خسارات مربوط به سیل است که اغلب آن در مانه و سملقان و راز و جرگلان است.

یوسفی بارش تگرگ را بخش دیگری از علل خسارات دانست و تصریح کرد: تگرگ نیز با 6 میلیارد 700 میلیون تومان خساراتی را به باغات و مزارع بام و صفی آباد و روستای بدرانلو بجنورد وارد کرد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان افزود: این خسارات مربوط به بخش‌های زراعی، باغی، از بین رفتن دام و تخریب اماکن دامی است.

وی از مصوبات دولت در بخش جبران خسارات خبر داد و گفت: خوشبختانه اعتبارات مطلوبی در دو حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه و وام‌های بلاعوض در نظر گرفته شده و جدیداً منابعی به استان ابلاغ شده است که به‌زودی در بین خسارت دیدگان توزیع می‌شود.

یوسفی اظهار کرد: تاکنون 600 رأس از تعهدات ستاد اجرایی فرمان امام در مورد توزیع هزار راسی دام سبک، در استان محقق شده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه