ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کارت‌های ملی قدیمی بی اعتبار شد

اترک: مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: تمامی کارت‌های ملی قدیمی بی اعتبار شده و دارندگان آن قادر به دریافت هیچ‌گونه خدماتی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نخواهند شد.

علی زاهدی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اترک، با اشاره به اینکه تمامی کارت‌های ملی قدیمی بی اعتبار شده است، اظهار کرد: بر این اساس، اطلاعات تمام افرادی که تاکنون نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده‌اند در دستگاه‌ها و بانک‌ها قابل مشاهده نیست.

وی افزود: این افراد باید در سریع‌ترین زمان ممکن با مراجعه به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت، نسبت به تکمیل فرم و درخواست کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده و رسید مربوطه را دریافت کنند.

زاهدی نیا گفت: در رسید دریافتی علاوه بر مشخصات فردی، یک کد رهگیری قید شده که حکم سری و سریال کارت‌های ملی قدیمی را دارد و افراد می‌توانند تا زمان دریافت اصل کارت ملی هوشمند، هنگام مراجعه برای دریافت خدمات دولتی و بانکی، آن را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.

 

*92 هزار نفر در استان فاقد کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت احوال استان اظهار کرد: تاکنون از جمعیت ۶۷۴ هزار و ۹۹۹ نفری بالای ۱۵ سال استان خراسان شمالی، ۵۸۳ هزار و ۳۴۴ نفر، معادل ۸۷ درصد برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده‌اند.

زاهدی نیا افزود: بر این اساس ۹۲ هزار نفر باقی مانده بایستی هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه درخواست کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده تا قادر به دریافت خدمات شوند.

وی گفت: کارت ملی چهار هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان استان که پیش از این درخواست کارت ملی هوشمند خود را ارائه کرده بودند، آماده است ولی علی‌رغم اطلاع رسانی بسیار و ارسال چند دوره پیامک هنوز برای دریافت کارت خود مراجعه نکرده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه