ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گلایه‌های بی پایان از راه و شهرسازی استان؛ نبود برخی مدیران بهتر از بودنشان است

اترک/ وحدانی: نائب رئیس شورای شهر بجنورد با گلایه از وضعیت راه دسترسی بیمارستان امام حسن (ع) این شهر، گفت: انتقاد من به مدیرکل راه و شهرسازی است. نبود برخی مدیران بهتر از بودنشان است.

به گزارش اترک، مهم‌ترین سخنان جمشید گریوانی، نائب رئیس شورای شهر بجنورد در نود و یکمین جلسه رسمی شورای شهر به شرح ذیل است:

 

*نبود برخی مدیران بهتر از بودنشان است

متأسفانه راه دسترسی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است و در این مدت تصادفات و تلفات جانی بسیاری به شهروندان متحمل شده است.

چطور ممکن است، داشته‌ها و توانایی‌های استان را در هر زمینه‌ای بالا می‌بریم و می گویم استان بالقوه هستیم که باید داشته‌هایمان بالفعل تبدیل شود اما بجنورد به عنوان مرکز خراسان شمالی با مسائل مختلفی مواجه است.

دو سال برای راه دسترسی بیمارستان امام حسن (ع) پیگیری داشته‌ایم و رسانه‌های بسیاری نیز این موضوع را پوشش دادند اما همچنان فاقد یک راه مناسب است و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

چند روز گذشته دیداری با مدیر بیمارستان داشتیم که وی گلایه‌های بسیاری داشت و می‌گفت همراهان بیماران می گویند بیمار ما را بدون هیچ مشکلی تحویل می‌گیرید اما دست و پا شکسته به ما تحویل می‌دهید و بیماری هم که اگر مشکل آنچنانی نداشته باشد ممکن است در این راه از بین رود.

انتقاد و گلایه من از مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی است، خدا قوتش دهد واقعاً نمی‌دانیم وجود این فرد در استان برای چیست، نبود برخی مدیران بهتر از بودنشان است حداقل اگر نباشند مردم احساس آرامش بیشتر و راحتی دارند نه اینکه ناراضی و گلایه مند باشند.

به عنوان نماینده مردم در شورای شهر بجنورد به استاندار می گویم برای ما زیبنده نیست که پروژه‌های اساسی این چنینی را کلید می‌زنیم اما اکنون که باید نسبت به آسفالت و لکه گیری این مسیر اقدام شود هیچکسی متولی نمی‌شود و اکنون فقط مسیر برگشت آسفالت شده است.

 

*رئیس‌جمهور وعده‌های خود را عملیاتی کند

در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان هستیم باید بگویم جناب روحانی اول وعده‌های سفر نخست خود را محقق کند بعد به استان سفر داشته باشد در غیر این صورت این سفرشان نیز بی تأثیر است.

نمی‌دانیم متولی کیست؟ استانداران پیشین و نمایندگان هستند؟ هیچ‌کدام از وعده‌های رئیس‌جمهور حداقل در خراسان شمالی محقق نشده و روزانه شرمنده صدها جوان و مردم هستیم.

وزیر کشور نیز به خراسان شمالی سفر داشته چه به ما رسید؟ یک ریال از اعتباراتی که گفتن کجاست؟ چه شد؟

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه