ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حاشیه‌های مدیرکل راه و شهرسازی همچنان ادامه دارد؛ خلف وعده راه و شهرسازی در بازگشایی خیابان قیام

اترک/وحدانی: نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: راه و شهرسازی هیچ اراده‌ای برای بازگشایی خیایان قیام ندارد.

به گزارش اترک، نودمین جلسه رسمی شورای شهر بجنورد در غیاب ریاست شورا و به ریاست جمشید گریوانی نائب رئیس شورای شهر بجنورد برگزار شد که اهم سخنان وی در این جلسه به شرح زیر است:

 

*ضرورت ساماندهی بازار روز

با توجه به اینکه تا به امروز تنظیم بازار و بازار روز مسائل حاشیه‌ای بسیاری داشته ولی هنوز در خصوص ساماندهی بازار روز اقدامی انجام نشده و نارضایتی شهروندان را رقم زده است.

شهروندان شایستگی بهترین خدمات و امکانات دارند لذا برای ساماندهی بازار روز باید چاره‌ای جدی اندیشیده شود و سازمان صمت و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بایستی بیش از پیش به بحث تنظیم بازار توجه کنند.

چرا باید توزیع اقلام در یک مکان انجام شود که نارضایتی را ایجاد کند اگر شمار مراکز عرضه اقلام در سطح شهر بیشتر شود به طور حتم تجمع و نارضایتی نیز نخواهیم داشت.

در بحث توزیع شکر، شکر کم نداریم توزیع نادرست است و اقلام به درستی توزیع نمی‌شود.

 

*راه و شهرسازی اراده‌ای برای بازگشایی خیابان قیام ندارد

حدود دو سال است که اقدامات لازم برای بازگشایی خیابان قیام انجام شده است اما راه و شهرسازی اراده‌ای برای انجام این کار ندارد در صورتیکه از موضوعات مهم و اولویت دار شهر است.

هنگام برگزاری آئین تحویل گلستان شهر به شهرداری، مسئولان راه و شهرسازی قول دادند که طی یک هفته اقدامات لازم را انجام می‌دهند اما اتفاقی نیفتاد.

 

*وعده تأمین قیر محقق نشد

در هر سفر وزیر کشور به خراسان شمالی خواستار رفع حداقل نیازهای مرکز استان از جمله تأمین قیر بوده‌ایم که متأسفانه مکاتبات و پیگیری‌های شهردار و ریاست شورای شهر بجنورد در این خصوص بی نتیجه ماند.

وزیر کشور طی دو سال پیش در سفر به استان وعده اختصاص هزار و 500 تن قیر را دادند که حتی یک کیلو از آن هم تأمین نشده است.

چهار میلیون و 200 هزار مترمکعب مساحت معابر خاکی ما است که 19 میلیارد تومان از محل آورده شهرداری برای آسفالت آن هزینه شده در صورتیکه وظیفه پرداخت یارانه آسفالت به عهده دولت است اما شهرداری تنها به خاطر قول به شهروندان، اعتباراتی که باید صرف مسائل جانبی خود می‌شد را برای این امر هزینه کرد.

 

* وزیر کشور مسئول وقوع هرگونه حادثه برای شهروندان است

یکی دیگر از مسائل مهم و اولویت دار که علیرغم پیگیری‌ها و مکاتبات بسیاری، بی پاسخ ماند تأمین نردبان آتش نشانی بود که وزیر کشور سال گذشته در جلسه شورای اداری قول تأمین نردبان آتش نشانی را داد اما به وعده خود عمل نکرد.

امروز اعلام می‌کنیم که اگر حادثه‌ای ناگوار برای شهروندان اتفاق افتد مسئول مستقیم آن وزیر کشور است.

ناوگان آتش نشانی بجنورد نیز فرسوده و نیاز به نوسازی و تعویض دارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه