ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل حاشیه ها

حاشیه های مدیرکل رسانه گریز راه و شهرسازی همچنان ادامه دارد

این بار بی احترامی به خبرنگاران، ارائه آمار سوخته و عدم پاسخ به سوالات در نشست خبری

اترک/ مسلمی

نخستین نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بالاخره پس از گذشت بیش از دو سال از انتصابش روز گذشته آن هم با فشار معاون عمرانی و شخص استاندار برگزار شد؛ نشست خبری که با حاشیه های مختلفی از جمله بی احترامی به خبرنگاران و عدم پاسخ ایشان به سوالات همراه شد. همانطور که انتظار میرفت!

به گزارش اترک؛ این نشست خبری که ممکن است اولین و آخرین نشست خبری این مدیرکل باشد بیشتر به همایش خبری یا شورای اداری شباهت داشت. چراکه برخلاف روال معمول که صرفا مدیرکل با تعدادی از معاونان برای ارائه عملکرد خود حاضر می شوند، در این نشست تعداد زیادی از پرسنل اداره نیز به دستور مدیرکل در جلسه جاضر شده بودند تا پشت مصطفی زاده گرم باشد!

اما مشکل اینجا بود که حضور کارمندان در نشست خبری مدیرکل با اصحاب رسانه سبب معطل ماندن و عدم انجام امور اداری مردمی شده بود که در ماه مبارک رمضان به این اداره کل مراجعه کرده بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی در این نشست خبری ترجیح داد سخنان کوتاهش را صرفا به موضوعات غیر مرتبط اختصاص دهد. پاسخ به سوالات خبرنگاران و مسائل تخصصی هم ماند بر عهده معاونان. زمانی هم که اطاله کلام او مورد انتقاد یکی از خبرنگاران قرار گرفت گفت "اگر حوصله ندارید نشست را ترک کنید!"

مصطفی زاده در این نشست خبری حتی پاسخ سوالاتی که مستقیما خطاب به خودش پرسیده می شد را هم نمی داد یا نهایتا با خنده ای، نظاره گر حضار می شد. در نهایت هم پاسخ پرسش خبرنگاران که چرا از رسانه ها می گریزد را نداد که نداد. اما وعده داد هر ماه یک نشست خبری بگذارد!!!

مصطفی زاده در این نشست گویا به معاونانش سپرده بود آمار قدیمی و سوخته به خرد خبرنگاران دهند! آماری که بعضا به مدیرکل پیشین این دستگاه مربوط می شد. مجموع این اتفاقات سبب ایجاد حواشی شد که این مدیرکل با آن ها بیگانه نیست. بی احترامی به خبرنگاران، عدم پاسخ به سوالات، ارائه آمار سوخته، معطل کردن ارباب رجوعان و... بخشی از این موارد بود.

ما اصحاب رسانه که متوجه علت رسانه گریزی این مدیرکل نشدیم و علت ابقای وی را با وجود اینکه حتی نتوانسته وزیر راه و شهرسازی را پس از سیل های نوروز و خسارات بسیار به استان دعوت کند، نمی دانیم اما توصیه می کنیم مسئولان مربوطه بیشتر برروی فعالیت ایشان و مجموعه تحت امرشان نظارت داشته باشند!

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه