ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بهره برداری باغ موزه دفاع مقدس استان در سال آینده

اترک: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی خراسان شمالی گفت: سال آینده باغ موزه دفاع مقدس بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اترک، سرهنگ احیامحمد امیری در نشست خبری اظهار کرد: کار عمرانی این موزه در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار با زیربنای پنج هزار و ۳۰۰ هکتار آغاز شده که اکنون فونداسیون آن به پایان رسیده است.

وی افزود: برای این موزه اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل ملی و استانی (۶۰ میلیارد ریال استانی و ۴۰ میلیارد ریال از محل ملی) اختصاص یافته است.

سرهنگ امیری گفت: هزار و ۱۵۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این استان برگزار می‌شود.

امیری افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، گلباران مزار شهدا، همایش پیشکسوتان، همایش طلاب، نشست زنان ایثارگر، تشریح عملیات بیت‌المقدس در شبکه اترک خراسان شمالی توسط فرماندهان، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا از جمله برنامه‌ها است.

وی عملیات بیت‌المقدس را مهم‌ترین و مؤثرترین عملیات در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در طول جنگ تحمیلی عملیات گسترده و مهم و عملیات محدود با دشمن نیز داشته‌ایم که مهم‌ترین آنان در طول جنگ عملیات بیت‌المقدس بود.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از خاک کشور در اشغال دشمن قرار گرفته بود، اظهار کرد: در عملیات بیت‌المقدس بیش از ۶ هزار کیلومتر از خاک کشور که توسط دشمن اشغال شده بود آزاد شد.

سرهنگ امیری افزود: در عملیات بیت‌المقدس توازن نظامی کشور تغییر کرد، ۳۶ هزار نفر از نیروهای زبده و آموزش دیده دشمن منهدم شد همه یا کشته شدند یا به اسارت رزمندگان غیور درآمدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: این استان برای آزادسازی فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس افزون بر ۷۰۰ نفر رزمنده به جبهه‌های جنگ اعزام کرد که از این تعداد ۶۴ نفر به شهادت رسیدند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه