ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طی نامه کتبی اعلام شد؛

طی نامه کتبی اعلام شد؛

اترک/وحدانی: وزارت کشور با انتخاب یاسر تقی زاده به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی مخالفت کرد.

به گزارش اترک، انتصاب یاسر تقی زاده به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی یکی از موضوعات بحث برانگیز در استان بوده که با واکنش‌های مختلف مواجه شد؛ برای سکانداری سازمان همیاری شهرداری‌ها که سازمان تخصصی حوزه مرتبط با شهرداری‌ها و امور عمرانی است، دانش آموخته مدرسه علمیه روحیه بابل با مدرک فلسفه بدون هیچ گونه سابقه تخصصی مرتبط و تنها با یک سال سابقه در شهرداری تهران آن هم با پست نامشخص انتخاب شده است.

علی قربانی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا باغچقی و ابراهیم امانی دو عضو شورای شهر بجنورد در کنار رسانه‌های استان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را شائبه حیاط خلوت بودن سازمان همیاری دانسته و خواستار تعیین تکلیف و رسیدگی استاندار به این موضوع شدند.

در خصوص نحوه انتخاب مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی نیز باید گفت طبق شنیده‌ها، در جلسه شورای سازمان موضوعی خارج از دستور جلسه مطرح و فردی به عنوان گزینه تصدی این سمت به یک‌باره مطرح می‌شود و بدون اینکه برگه انتخابات توزیع شود به صورت شفاهی انتخابات برگزار و وی انتخاب می‌شود که برخی شهرداران به این نحوه انتخاب و بدون اعلام دستور جلسه از قبل و عدم ارائه برنامه مشخص از سوی این کاندیدا نقد داشته‌اند که با مخالفت یک مسئول حاضر در جلسه فوق نسبت به ایرادها مواجه گشته‌اند.

به دنبال این انتصاب بحث برانگیز، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور هم در خصوص صدور حکم مأموریت یاسر تقی زاده طبرسی از شهرداری تهران به استانداری خراسان شمالی کتباً مخالفت وزارت کشور را اعلام کرده است.

در متن این نامه آمده است "براساس سیاست‌های کلی وزارت کشور، بخشنامه‌های صادره توسط وزیر محترم کشور مبنی بر استفاده از نیروهای توانمند درون سازمانی، انجام درخواست فوق با محدودیت مواجه و امکان‌پذیر نمی‌باشد."

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه