ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اهم اظهارات رییس جمهور را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

* قدرت مردم ایران موجب شده است تا آمریکا دو ساعت پس از تهدید ایران از موضعش عقب‌نشینی کند.

* امروزه افتتاح‌های مختلف در کشور نشان دهنده پاسخ قاطع و صریح مردم ایران به تحریم‌ها است که با وجود همه فشارها در سراسر کشور طرح‌های مختلفی به بهره‌براری می‌رسد و این نشان‌دهنده کارآمدی نظام بوده و امروزه ملت ایران به قدری بزرگ و عزتمند است که دشمنان دو ساعت پس از تهدیدها پشیمان شده و از تهدید ملت ایران عقب‌نشینی می‌کنند.

* پس از تهدید ایران توسط ترامپ، پنتاگون فوری با وی تماس گرفته و تهدید ایران را از جانب وی خطرناک توصیف می‌کند و برای این منظور ترامپ فوری از تهدید خود عقب‌نشینی کرده و می‌گوید که قصد جنگ با ایران را ندارد و این همان قدرت مردم ایران است.

*گر چه تحریم‌ها به زندگی مردم فشار آورده است اما موفق به شکستن اراده آنها نشده است و ملت ایران در برابر قلدرمآب‌ها سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

*در طول ۶ سال عملکرد دولت ۵۰ سد ملی و استانی افتتاح شده و در دو سال آینده هم سدهای فراوانی را افتتاح خواهیم کرد. با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه وزارت نیرو تعداد سدهای ما تا پایان دولت دوازدهم به ۶۲ سد ملی و استانی خواهد رسید و این به معنای کار آمدی نظام است.

*{ با اشاره به بهره برداری و آبگیری از سد کرم آباد پلدشت}؛ آغاز و شروع این سد در دولت یازدهم صورت گرفت و مایه شادمانی همه ما است. با توجه به اینکه رسانه‌ها، صدا و سیما و مطبوعات ما زبان صریح ندارد، کسی ارائه افتخارات دولت را در طول این ۶ سال نگفته است.

*اگر امروز دریاچه ارومیه احیا نمی‌شد تمامی مردم استان آذربایجان شرقی و بخشی از مردم آذربایجان‌غربی کوچ کرده بودند و امروز با ۵ میلیارد متر مکعب آب نشان می‌دهد که دریاچه اومیه زنده است.

*در همین سد مخزنی کرم آباد ۱۹ هزار هکتار در سایه این سد و کانال‌ها آباد شده و این تحولی در باغات و مزارع ما خواهد بود و اشتغال وسیعی را در پی خواهد داشت و ۲۵ هزار اشتغال جدید را رقم خواهد زد.

*امسال خداوند نعمت آب را داد و سال گذشته آب پشت سدها ۲۶ میلیارد متر مکعب بوده و امسال ۴۱ میلیارد متر مکعب است و باید در زمینه کشاورزی و سلامت محیط و معیشت مردم در آب سالم تلاش کرد.

*از ابتدای دولت یازدهم تا به امروز هر هفته ۳۰ روستای ما دارای شبکه آب سالم شده‌اند و نیز ۹۵۰۰ روستا در طول این دولت به شبکه آب سالم وصل شده است.

*ما توانستیم چهار سال پشت سر هم در تولید گندم خودکفا باشیم و این نشان دهنده انجام اقدامات مناسب در این راستا است، در زمان سیل خوزستان برخی با ناامیدی بیان کردند که ۱۵۰ هزار هکتار گندم‌زار این استان به خاطر سیل از بین رفته است، اما برخلاف این گفته‌ها امسال برداشت گندم برخلاف همه مشکلات در خوزستان افزایش یافته است.

*{ با انتقاد از برخی افراد که سعی دارند اقدامات دولت را ناچیز نشان دهند}؛ برخی احساس می‌کنند اگر آمار و ارقام مربوط به اقدامات موفق دولت را بدهند و مثلاً به مردم گفته شود که هر روز ۱۰ روستا در کشور دارای گاز می‌شود در حالی که باید به آنها گفت بیان موفقیت‌های دولت تنها به نفع دولت نیست بلکه به نفع نظام و مردم است و همچنین بیان اقدامات دولت نشان دهنده این نیست که مشکلی در کشور وجود ندارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه