ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش قیمت CNG از امروز

شرکت پخش فراورده‌های نفتی از افزایش ۵۶.۸ تومانی هر کیلوگرم CNG (معادل ۹.۵ درصد افزایش) از ساعت ۲۴ دیروز ۳۱ اردیبهشت ۹۸ خبر داد.

به‌گزارش ایسنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای بند چهار تصویب نامه شماره ۱۷۴۱۹۵/ ت. ۵۵۱۹۶ به مورخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ هیأت وزیران، به‌منظور تأمین منابع مالی اجرای الزامات ایمنی و هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده " CNG " و کمک به تعویض مخازن وسایل نقلیه با سوخت گاز طبیعی فشرده "CNG"، از ساعت ۲۴ دیروز (۳۱ اردیبهشت ماه) هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده شده (CNG) به قیمت ۶، ۵۶۸ ریال عرضه خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه نرخ فروش فعلی سیان جی به ازای هر کیلوگرم ۶، ۰۰۰ ریال است که با اعمال نرخ جدید، افزایش قیمت این سوخت پاک کمتر از ۱۰ درصد خواهد شد که منابع حاصل از افزایش آن نیز صرف اجرای الزامات ایمنی و هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه گاز و کمک به تعویض مخازن CNG خودروها خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه