ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرمایه در گردش مشکل 60 درصد واحدهای شهرک‌های صنعتی استان

اترک: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: 60 درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های این استان مشکل سرمایه در گردش دارند و مشکلاتی مانند بازاریابی، مالی و مدیریتی در رده بعدی قرار دارد.

به گزارش اترک، سیاوش وحدت اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی اقدامات مختلفی انجام شده که تشکیل ستادهای اقتصاد مقاومتی استانی بخشی از این اقدامات است.

وی افزود: در راستای کاهش مشکلات واحدهای صنعتی در استان هم اکنون ستاد حامی نیز تشکیل شده است که واحدهای صنعتی می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

وحدت اهداف این ستاد را تعامل نظام‌مند و مستمر قوه قضائیه با فعالان بخش خصوصی دانست و گفت: برای اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و سایر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه این سامانه را طراحی کرده است.

وحدت اظهار کرد: واحدهای صنعتی با ثبت نام در این سامانه می‌توانند از حمایت‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی به طور مستقیم اقدام کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه