ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کشف 87 درصدی جرائم سایبری در استان

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف 87 درصدی جرائم سایبری طی سال جاری دراستان خبر داد.

به گزارش اترک، سردارعلیرضا مظاهری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 131 فقره جرم سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی شده است، گفت: خوشبختانه در سال جاری 87 درصد از جرائم سایبری در سطح استان کشف شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و جرائم شایعی که در این فضا به وقوع می‌پیوندد لذا رصد مستمر آن و برخورد با متخلفان این فضا با قدرت در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جرائم شایع در فضای مجازی در بحث بانکداری الکترونیک می‌باشد، افزود: با توجه به فیلترینگ پیام رسان تلگرام خوشبختانه درصد وقوع جرائم در این بخش از فضای مجازی کاهش چشمگیری داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون کارشناسان پلیس فتا استان تعداد 113 فقره جرم در فضای سایبری را کشف و در این راستا تعداد 17 متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه برداشت اینترنتی، کلاهبرداری و سایر ازجمله بیشترین جرائم در فضای مجازی طی این مدت بوده، خاطرنشان کرد: همواره برخورد با مخلان چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با قدرت در دستور کار بوده و می‌طلبد تمام دستگاه‌ها و خصوصاً مردم عزیز پلیس را در این راستا یاری نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه