ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استان فاقد انبار نگهداری دارو

رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی گفت: استان فاقد انبار نگهداری دارو است که در سال 98 برنامه‌هایی جهت ایجاد انبار دارویی در استان برای مواجه با بحران در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش اترک، آرمان ریحانی با اشاره به اینکه در مقاطعی از زمان در سال گذشته باکمبود دارو مواجه بودیم، اظهار کرد: با پیش‌بینی‌های به هنگام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و انجمن داروسازان استان، بحران‌ها پشت سر گذاشته شد، همچنین در سال جاری نیز تمهیداتی برای مقابله با این مشکلات اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت داروهای داخلی بدون دلیل در حال افزایش است، گفت: درحالی‌که براساس گفته‌های وزیر بهداشت سابق هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت، اما داروهای تولید داخل با درصدهای زیادی در حال افزایش قیمت هستند.

وی در رابطه با وضعیت قیمت داروها به ثبات قیمت در داروهای خارجی و افزایش قیمت داروهای داخلی بدون دلیل و به‌صورت افسارگسیخته اشاره کرد و افزود: درحالی‌که باید با اختصاص ارز 4 هزار و 200 تومانی به داروهای داخلی، براساس گفته‌های وزیر بهداشت سابق نباید شاهد افزایش قیمت داروهای داخلی می‌شدیم اما داروهای تولید داخل با درصدهای زیادی در حال افزایش قیمت هستند.

رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی ادامه داد: افزایش قیمت داروها به‌صورت درصدی مشخص نیست، بلکه در هر فاکتور خرید شاهد افزایش قیمت‌های جدید نسبت به فاکتورهای دیگرهستیم.

ریحانی خاطرنشان کرد: در سال جاری بخشی از معوقات سازمان تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه سلامت به داروخانه‌ها پرداخت‌شده و تنها بیمه ایثارگران در پوشش بیمه دی که بیمه تکمیلی محسوب می‌شود تاکنون پرداختی نداشته است.

وی تصریح کرد: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد مقرر شد درصورتی‌که بیمه دی بخشی از معوقات خود (طبق گفته‌های مسئولین تا پایان سال 97) را تا اول خرداد پرداخت کند به دارندگان این بیمه در داروخانه‌ها خدمات ارائه می‌شود و در غیر این صورت از ارائه خدمات معذور هستند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه