ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رد رشوه یک مأمور انتظامی استان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از رد رشوه یک میلیون ریالی مأمور وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ جلال کمالی رنجبر با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت باهمکاری بازرسان اتاق اصناف اقدام به بازدید از چند واحد صنفی در سطح شهرستان بجنورد کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین بازرسی از یک واحد صنفی که قبلاً تخلفاتی داشته و در این خصوص نیز اخطار 10 روزه‌ای برای مرتفع نمودن تخلف به وی ارائه شده بود، افزود: متصدی این واحد صنفی با توجه به اینکه مهلت اخطاریه وی به اتمام رسیده بود برای چشم پوشی ماموران اقدام به دادن یک پاکت حاوی یک میلیون ریال وجه نقد را می‌نماید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأمور وظیفه شناس پلیس اماکن عمومی نیز با صحت عمل خود از دریافت وجه امتناع نموده و مراتب را صورتجلسه می‌کند، یاد آور شد: در این رابطه واحد صنفی متخلف برابر دستور مقام قضائی پلمپ و پرونده نیز تشکیل و نهایتاً برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه