ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سیل راه ارتباطی 25 هزار روستایی رازوجرگلان را بست

اترک: فرماندار رازوجرگلان گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب دیشب، مسیر عبوری 25 هزار نفر از اهالی روستاهای بخش مرکزی و جرگلان این شهرستان را قطع و بخشی از محورهای اصلی منطقه را نیز تخریب کرده است.

به گزارش اترک، محمد زارعی اظهار کرد: شدت سیل دو شب گذشته از سیلاب‌های دو ماه اخیر بیشتر بود و همین امر موجب خسارت‌های زیادی به ابنیه و راه‌های اصلی و روستایی شد.

وی بابیان اینکه هنوز 70 واحد مسکونی در بگ پولاد و جرگلان با آب گرفتگی منازل مواجه‌اند، افزود: همه تلاش‌ها بر این است که مشکلات این خانواده‌ها به سرعت رفع شود.

فرماندار رازوجرگلان گفت: به علت کمبود ایستگاه باران سنجی در شهرستان، رقم دقیقی از بارندگی دیشب در این منطقه اعلام نشده است.

زارعی در عین حال شدت بارش و سیلاب دیشب را کم سابقه خواند و افزود: سیل موجب شکسته شدن شبکه گاز برخی از روستاهای منطقه شد که با تلاش شرکت گاز اکنون مشکل برطرف و گاز این مناطق برقرار شده است.

وی با اشاره به قطع برق روستاهای منطقه، از وصل مجدد جریان برق این مناطق نیز خبر داد و افزود: بروز سیلاب همچنین به دامداری‌های روستاییان آسیب رساند و حدود 10 رأس دام سبک

و سنگین را با خود برد.

زارعی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز مخاطرات احتمالی، دیشب دستور رهاسازی آب سد چندیر در این شهرستان صادر شده است.

وی گفت: اکنون کارشناسان بنیاد مسکن و نیز بخشداری‌ها سرگرم برآورد میزان خسارات وارده از ناحیه سیلاب هستند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه