ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی تا پایان امسال

اترک: مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: طبق برنامه ریزی، هر دو ماه ۳۰ درصد دفترچه‌های تأمین اجتماعی الکترونیکی می‌شود تا در پایان سال دفترچه کاغذی از شبکه درمانی حذف شود.

به گزارش اترک، جلال جهان نیا با اشاره به آغاز طرح حذف دفترچه‌های درمانی کاغذی تأمین اجتماعی اظهار کرد: برنامه ریزی شده تا هر دو ماه ۳۰ درصد دفترچه‌ها الکترونیکی شده و تا پایان سال دفترچه کاغذی از شبکه درمانی حذف شود.

وی نسخه نویسی را اصلی‌ترین فرایندهای درمانی دانست و افزود: تأمین اجتماعی در نسخه نویسی نیز به سمت تولید نسَخ الکترونیک رفته و اکنون در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد مراجعان با ارائه کد ملی، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

جهان نیا ایجاد پرونده الکترونیکی بیمار، جلوگیری از هدر رفت منابع، شفاف سازی سوابق بیمه‌ای و آسان سازی روند پذیرش بیمار را از مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد.

وی گفت: مؤسسات طرف قرارداد نیز ۶۰ درصد از مبلغ ثبت نسخه الکترونیک خود را در لحظه دریافت می‌کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه