ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رکورد زدیم!

افزایش 4 درصدی نزاع بین زنان در استان

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: سال گذشته 2 هزار و 238 زن این استان به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این میزان در مقایسه با سال ماقبل آن 4 درصد افزایش دارد.

به گزارش اترک، دکتر بابک سلحشور اظهار داشت: هر چند آمار نزاع در سال 97 در مقایسه با سال 96 کمتر از یک درصد کاهش دارد اما نزاع در بین زنان 4 درصد رشد دارد.

وی بابیان اینکه شهرستان بجنورد با دو هزار و 736 نفر بیشترین آمار نزاع استان را به خود اختصاص داده است، افزود: از مجموع مراجعه کننده‌ها به پزشکی قانونی در خصوص نزاع چهار هزار و 873 نفر مرد و دو هزار و 238 نفر زن بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان راز و جرگلان با 121 نفر مراجعه کننده به پزشکی قانونی کمترین مراجعه کننده نزاع را داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: در تیرماه با تعداد 850 نفر بیشترین و دی ماه با 402 نفر کمترین مصدوم نزاع را در سال گذشته داشته است.

وی افزود: در سال 97، هفت هزار و 128 نفر نزاع بوده است که از این تعداد چهار هزار و 980 نفر مرد و دو هزار و 148 نفر زن بوده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه