ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ضیافت در بجنورد

رئیس اتاق اصناف بجنورد از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ضیافت در بجنورد از اول ماه مبارک رمضان به سوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اترک، مهدی امیدوار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اصناف این شهر از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت استقبال نکردند و به همین علت برگزاری این رویداد به تعویق افتاده است.

وی علت عدم استقبال کسبه را وضعیت بازار، نوسان قیمت‌ها و عدم توزیع کالاهای اساسی با نرخ دولتی در نمایشگاه عنوان کرد و گفت: نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان برگزار می‌شود.

امیدوار خاطرنشان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از روز پنجشنبه هفته جاری در بازار روز امام رضا (ع) بجنورد آغاز به کار می‌کند وفعالیت نمایشگاه تا 10 روز ادامه دارد و

وی با اشاره به اینکه مایحتاج مردم 10 تا 15 درصد پایین‌تر از بازار در این نمایشگاه عرضه می‌شود، تصریح کرد: تاکنون 40 نفر از کسبه برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش بینی می‌شود این تعداد به حدود 100 غرفه برسد.

رئیس اتاق اصناف بجنورد با بیان به اینکه بازرسان در نمایشگاه حضور دارند و شکایت‌های احتمالی مردم در محل رسیدگی می‌شود، گفت: بازار ماه مبارک رمضان با همکاری بهداشت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از قبل شروع ماه مبارک رمضان آغاز شده است و نحوه عرضه مایحتاج مردم، تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه