ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

موافقت وزارت کشور با ارتقای یکه سعود و غلامان به شهر؛

خراسان شمالی 20 شهری شد

اترک/ وحدانی: اسفندماه سال گذشته پیشنهاد ایجاد یک شهرستان و سه بخش جدید در استان توسط استانداری به وزارت کشور ارسال شد و در پی آن با تبدیل روستای یکه سعود بخش جرگلان و روستای غلامان در بخش غلامان (شهرستان راز و جرگلان) به شهر موافقت کرد.

علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار اترک، اظهار کرد: وزارت کشور پیش از سال جدید موافقت خود را برای ارتقای این دو روستا به شهر اعلام کرد و به زودی با حضور استاندار مراسم معرفی روستای یکه سعود و غلامان به شهر انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات مطابق ویژگی‌هایی مانند شهر، شهرستان و ... است و از این جهت با ارتقای این دو روستا به شهر اعتبارات آن ها چندین برابر می‌شود.

قربانی افزود: تبدیل روستای یکه سعود و غلامان به شهر با توجه به ساخت و بافت جغرافیایی آن ها به طور حتم در رشد و توسعه شهرستان و به دنبال آن در استان تأثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای نمی‌توان اعتباری به روستاها اختصاص داد اما اکنون با تبدیل آن ها به شهر، اعتبارات تا 10 برابر افزایش می‌یابد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین با توجه به شرایط کنونی اشتغال، این امر در جذب و به‌کارگیری نیرو و ایجاد اشتغال نقش موثری دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه