ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

48 درصد کاهش متوفیان تصادفات در نوروز 98 در استان

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی از کاهش 48 درصدی متوفیان در تصادفات نوروز 98 در استان خبرداد.

به گزارش اترک، بابک سلحشوربا اشاره به اینکه بررسی آمار غیرقطعی در بازه نوروزی سال 98، 11 نفر کشته به دنبال تصادفات را نشان می‌دهد، گفت: از تعداد 11 نفر متوفی، پنج نفر از آنان مرد و شش نفر زن بوده‌اند که این آمار در مقایسه با نوروز 97، 48 درصد کاهش داشته است.

وی در رابطه با تعداد متوفیان در نوروز 97، افزود: این آمار در سال 97، 21 نفر بوده است که از این تعداد 13 نفر از آنان مرد و هشت نفر زند بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در نوروز 98 محور شهرستان آشخانه با پنج کشته، بیشترین آمار متوفیان را داشته است، اظهار کرد: پس از محور آشخانه، محور شهرستان‌های بجنورد و جاجرم با سه کشته، در رده‌های بعدی قرار دارند.

سلحشور در رابطه با آمار متوفیان در نوروز 97، تصریح کرد: در نوروز 97 محورهای شهرستان بجنورد با هشت کشته، بیشترین آمار متوفیان را به خود اختصاص داده است و محورهای شهرستان‌های اسفراین با پنج کشته، شیروان چهار کشته، آشخانه و گرمه هرکدام دو کشته در رده‌های بعدی قرار دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه