ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

زباله گردی از پیامدهای افزایش قیمت مواد مخدر در زنان معتاد استان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: زباله گردی از پیامدهای افزایش قیمت مواد مخدر در زنان معتاد این استان است.

به گزارش اترک، احمد ریواده با اشاره به افزایش قیمت مواد مخدری همچون شیشه، مرفین، هروئین و ... طی سال گذشته اظهار کرد: این امر بیشتر برای زنان معتاد مشکل ساز شد وموجب افزایش آسیب‌های اجتماعی بیشتری در آن‌ها شده است.

وی افزود: ازآنجایی‌که زنان به هر طریقی نمی‌توانند هزینه مواد مخدر خود را تأمین کنند درنتیجه بیشتر این افراد برای تأمین هزینه خرید مواد به انجام کارهایی همچون زباله گردی روی آورده‌اند.

ریواده ادامه داد: انجام رفتارهای پرخطر دیگر ازجمله اقدامات دیگری است که موجب شده تا این افراد برای تأمین هزینه خرید مواد مخدر انجام دهند.

وی اظهار کرد: زباله گردی موجب شده که این افراد مدام خیابان‌گردی کنند تا بتوانند زباله‌های قابل‌فروش را پیدا کنند و همین امر نیز موجب شد تا دستگیری زنان معتاد متجاهر در نوروز امسال بیش از سال‌های گذشته شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه