ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمک 7 میلیارد ریلی مردم استان به سیل‌زدگان

اترک/ مسلمی: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تاکنون کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران استان به ارزش هفت میلیارد ریال برای سیل‌زدگان کشور جمع‌آوری‌شده است.

محمد رحمتی اظهار داشت: نیکوکاران این استان تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون ریال به‌صورت نقدی به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند که این کمک‌ها به‌صورت متمرکز برای این حادثه دیدگان هزینه می‌شود.

وی افزود: تاکنون چهار میلیارد و 500 میلیون ریال کمک غیر نقدی برای کمک به حادثه دیدگان از سیل جمع‌آوری‌شده است که از این رقم اقلام مختلف به ارزش سه میلیارد ریال میان سیل‌زدگان خراسان شمالی و استان گلستان توزیع‌شده است.

رحمتی بابیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حال جمع‌آوری است خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نیاز حادثه دیدگان از سیل، مواد غذایی و بهداشتی است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی اظهار داشت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی اکنون در شعب شهرستانی این جمعیت در حال انجام است.

گفتنی است سیلاب اخیر موجب خسارت به حدود 6 هزار واحد مسکونی در شهر و روستای استان شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه