ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد در محل شهربازی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

مجید الهی راد در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: این‌نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا هجدهم ماه رمضان ادامه دارد و تعداد ۲۵ غرفه برای ارائه تولیدات مددجویان در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد:  همچنین ۸۵ قلم کالای تولیدی مددجویان استان در نمایشگاه بین المللی تهران عرضه می شود.

وی افزود: یکی از اقدامات شاخص کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان افزایش تعداد حامیان و طرح اکرام ایتام است که پیش بینی شده ۱۵۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان جذب شود.

وی اظهار کرد: در یک پویش با همکاری صدا و سیمای استان تحت عنوان من یک حامی ام در برنامه داریم تا از همه شاغلان استان در هر شغلی کمک بگیریم تا ایتام را تحت پوشش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری موسسات خیریه در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه تفاهم نامه هایی منعقد خواهد شد که در این راستا ۲۳ موسسه که برای نیازهای محرومین فعالیت می کنند شناسایی شده است.

وی یکی از اقدامات مهم در سال ۹۸ را افزایش تعداد مراکز نیکوکاری برشمرد و افزود: در حال حاضر ۶۸ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند که در برنامه داریم تعداد این مراکز را به ۹۰ مرکز افزایش دهیم.

وی اطعام و افطاری به نیازمندان را یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های پیش بینی شده در حوزه اشتغال در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع برای ایجاد اشتغال مددجویان پیش بینی شده که ۸۶ میلیارد تومان منابع بانکی و ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشتغال پایدار روستایی و ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع صندوق امداد است.

وی اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر نیز در سال ۹۸ برای آموزش های فنی و حرفه ای برای مددجویان استان پیش بینی شده است.

الهی راد افزود : در حال حاضر ۴۴هزار و ۵۶۱ خانوار با جمعیت ۱۳۷ هزار و ۴۲۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که ۲۷ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی و ۱۶ هزار و ۹۶۰خانوار شهری هستند.

وی مسکن پیش بینی شده در سال ۹۸ در حوزه شهری را ۳۸۸ مسکن و در حوزه روستایی ۱۵۰۰مسکن عنوان کرد و گفت: از تعداد ۱۵۰۰ مسکن روستایی هزار مسکن برای سیل زدگان پیش بینی شده است.

وی به برنامه های فرهنگی کمیته امداد در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ نفر امسال به اردوهای زیارتی و ۴۳۰ نفر به اردوهای سراسری تابستان اعزام خواهند شد.

الهی راد خاطر نشان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر مددجو در کانون های فرهنگی خدمات می دهیم و ۷ هزار و ۵۰۰ نفر تحت آموزش قرار می گیرند و طرح فلاح برای ۷۰۰ خانوار نیز اجرا می شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه