ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استرداد 180 میلیارد ریال مالیات صادرکنندگان استان

اترک: مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان و صادر کنندگان ۱۸۰ میلیارد ریال مالیات صادرکنندگان استان در سال گذشته مسترد شد.

به گزارش اترک، یوسف یعقوبی نژاد اظهار کرد: این میزان مالیات متعلق به ۱۷ شرکت بزرگ صنعتی بود که اهم آنها متعلق به شرکت پتروشیمی خراسان و مجتمع صنعتی اسفراین است.

وی گفت: استرداد این میزان مالیات در سال ۹۷ به دلیل قرار گرفتن پرونده‌های صادراتی در اولویت برنامه‌های کاری این اداره کل بسیار بیشتر از سال ماقبل آن بوده و رشد بسیار بالایی داشته است.

یعقوبی نژاد افزود: بر این اساس پرونده‌هایی که در خصوص صادرات به این اداره کل ارجاع داده شدند در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و اگر مبالغ مالیاتی قابل استرداد بود بازگشت داده شدند.

وی اظهار کرد: هم اینک تمامی اعتبارات پرداختی بابت تولید محصول و یا خرید محصولی که صادر شده به صادرکنندگان مسترد شده است.

یعقوبی نژاد گفت: این در حالیست که حتی کالاهای معاف از مالیات بر ارزش افزوده از قبیل کود اوره که مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیست هم در صورت صادرات، مبالغ پرداختی برای هزینه‌های انجام گرفته جهت حمایت از صادرات به شرکت استرداد داده شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۴۱ قانون مالیات‌های مستقیم ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از صادرات خدمات و کالاهای غیرنفتی و محصولات بخش کشاورزی و ۲۰ درصد درآمد حاصل از صادرات مواد خام مشمول مالیات با نرخ صفر درصد می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه