ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خبر خوش برای گلستان شهری ها؛

شهرداری، مدیر گلستان شهر شد/ برنامه 45 روزه برای رفع مشکلات اساسی

شهرداری بجنورد بالاخره پس از حدود یک دهه کش و قوس با اداره کل راه و شهرسازی بابت عدم رفع ایرادات موجود در مسکن مهر گلستان شهر، مدیریت این مجموعه مسکونی را پذیرفت.

به گزارش اترک، فضای سبز، شبکه فاضلاب، آب های سطحی، نخاله برداری، معابر، پیاده رو، بوستان و روشنایی ایراداتی است که در گلستان شهر وجود دارد و باید مرتفع شود.

شهردار بجنورد در گفت و گو با اترک گفت: گلستان شهر بجنورد پس از 10 سال بلاتکلیفی به شهرداری مرکز استان تحویل شده و اقدامات ما برای رفع ایرادات این مجموعه مسکونی آغاز می شود. البته شهرداری تا کنون بعضی از خدمات شهری را به مردم ارائه می داد.

روح الله براتیان اظهار داشت: هفته آینده ستاد ویژه ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برای برنامه ریزی و بهسازی شهرک گلستان تشکیل می شود.

وی افزود: شهرداری ناحیه نیز تقویت و در ساختمانی که در اختیار بنیاد مسکن است مستقر می شود تا با تامین نیرو و امکانات به مردم خدمت رسانی کند.

وی با بیان اینکه تمامی بخش های مسکن مهر اکنون نیاز به و رفع نواقص دارد تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و رفع نواقص گلستان شهر برمبنای قیمت های سال گذشته، 137 میلیارد تومان برآورد شده است.

براتیان گفت: راه و شهرسازی قرار است از محل مانده توافق نامه سال 88 بنیاد مسکن 10 میلیارد تومان طی چهار قسط به شهرداری پرداخت کند تا اقدامات انجام شود.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری برای بهبود وضعیت گلستان شهر اظهار داشت: از آنجایی که پرداخت این مبلغ زمان بر است، شهرداری طبق برنامه ای 45 روزه از محل اعتبارات داخلی، عملیات مربوط به رفع مشکلات ضروری را آغاز می کند.

شهردار بجنورد ادامه داد: براساس میزان منابعی که در دسترس ما قرار می گیرد، اولویت بندی خواهیم کرد تا چهره کنونی گلستان شهر را بهبود بخشیده و زیرساخت های آن را ارتقاء دهیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه