ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پاک شدن ۸۰۰ معتاد با حضور در دوره‌های انجمن NA

رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان از پاک شدن ۸۰۰ نفر از اعتیاد در شهرستان راز و جرگلان با شرکت در دوره‌های انجمن معتادان گمنام، NA خبر داد.

به گزارش اترک، موسی الرضا رازقی گفت: این افراد نجات‌یافته مرد و زن از اعتیاد در این شهرستان با شرکت در کلاس‌های NA (معتادان گمنام) اتفاق افتاده است که در شهر راز ۴۰۰ نفر در غلامان ۳۰۰ نفر و در جرگلان حدود ۱۰۰ نفر نجات‌یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه سنین این تعداد ترک کرده بین ۲۵ تا ۴۰ ساله است، افزود: این تعداد معتادین از ۴ سال قبل در غلامان، سه سال قبل در بخش جرگلان و از یک سال قبل در شهر راز در این کلاس‌ها شرکت کرده و هر هفته نشست و گفت‌وگو دارند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان شهرستان با عنوان ستاد ساماندهی امور جوانان و همکاری و مشارکت معتادین نجات‌یافته برگزار شد مقرر شد که از افراد ترک کرده حمایت شود.

وی ازجمله حمایت‌های مدنظر از این افراد را قرار دادن سالن ورزشی در اختیار آن‌ها، تشویق به شرکت در ورزش‌های همگانی و شرکت در مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها، ایجاد اشتغال برای آنان و حمایت از وام‌های درخواستی آنان برای اشتغال و ازدواج عنوان کرد.

رازقی اظهار کرد: این شهرستان در حدود پنج هزار معتاد دارد که بیشترین آن‌ها بین سنین ۲۵ تا ۳۰ ساله است و بخش جرگلان به نسبت اینکه جمعیت بیشتری دارد، بیشترین آمار معتادان را به خود اختصاص داده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه