ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

زمین‌گیر شدن سارق خودرو با شلیک گلوله مأموران انتظامی استان

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: روز گذشته سارق خودرو با شلیک گلوله مأموران انتظامی زمین‌گیر شد.

به گزارش اترک، سرهنگ پاکدل دراین‌باره گفت: یکی از مأموران انتظامی این شهرستان توسط سارقی که در حال سرقت یک دستگاه خودرو نیسان بود نیز مجروح شد.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی به فردی که در حال سرقت یک دستگاه خودرو نیسان در محل پارکینگ نظام الشریعه بجنورد بود مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: سارق خودرو پس از ایست مأموران پا به فرار گذاشت که بعد از ایست دوم وسوم و عدم توجه سارق مأموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

سرهنگ پاکدل گفت: سارق پس از مشاهده تیراندازی پلیس اقدام به پرتاب سنگ و آجر به سمت مأموران انتظامی کرد که درنتیجه این امر یکی از مأموران از ناحیه سر توسط سارق مجروح شد.

وی افزود: در این راستا مأموران نیز اقدام به تیراندازی به‌طرف سارق کردند که منجر به مجروح شدن سارق از ناحیه پا و دستگیری وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد تصریح کرد: در حال حاضر مأمور پلیس و سارق جوان ۲۸ ساله هر دو به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری هستند و پرونده توسط پلیس در جریان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه